Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ViaConto - upp till 50.000 med 3,3% månadsränta (39,6% årsränta)

Jag tycker det är dåligt att man inte får den lägre räntan som börjat gälla fast man betalar ner hela beloppet och sen vid ett senare tillfälle tar ut igen vid nödsituation. Ferratum hade mycket högre ränta än nu när jag tecknade och nya kunder får den lägre räntan men om jag tar ut från min pott om jag nollar den kan jag inte ens få räntan ändrad. "Du har ju skrivit på ett avtal" sa han. Tycker den lägre räntan som ett sms-lånföretag blir tvingad att ändra till borde gälla alla.

Jag fick min ferratum ränta ändrad när den var nollad.

Viaconto är nog det enda lån som blir dyrare månad för månad och man betalar minibelopp som dras via autogiro så har kostnaden ökat varje månad ändå lånet blir alltså dyrare fattar inget av detta ändrar dom räntan hela tiden kan vara en förklaring!
Nej usch för dessa skitlån när alla är avbetalda kommer jag aldrig mer ha dessa skitlån vilka utsugare dom är fattar egentligen inte att dom ens är lagliga o finns stort Tummen ner!!

Om vi inte hade dessa lån skulle dom inte överleva! Hoppas vi alla i framtiden kan nolla hos oss dessa långivare som verkligen skor sig på oss idag känner jag mig riktigt förbannad och tycker dom är omänskliga o vidriga

Bojkotta skiten!! Hamnar hellre hos KFM tror dom är trevligare

Ja det är det när en skuld knappt minskar och månadskostnad blir högre då är det verkligen nått som är fel!
Helt galet! Aldrig mer dessa skitlån när man väl är färdig med dom!

Den eviga ”gå runt” fällan... den vill man färna slippa någon dag.

Så satans surt. Jag har betalat bort 9 sms lån helt i januari och har 3 kvar på 26k, 12k och 7k. Känns bra men farligt nära kanten samtidigt med 16k till räkningar back, ingen a-kassa i januari (hinner nog inte få, börjar jobba 25 Jan) och lön i februari först.
Måste gå loss på Tradera och sälja varje liten pinal.
Har dessutom 3 dagar på mig att skriva färdigt en tenta på tio sidor, knappt påbörjad som måste göras för att få starta c-uppsatsen.
Har ena benet i framgång och andra i förfall och det kan gå either way känns det som...

Så satans surt. Jag har betalat bort 9 sms lån helt i januari och har 3 kvar på 26k, 12k och 7k. Känns bra men farligt nära kanten samtidigt med 16k till räkningar back, ingen a-kassa i januari (hinner nog inte få, börjar jobba 25 Jan) och lön i februari först.
Måste gå loss på Tradera och sälja varje liten pinal.
Har dessutom 3 dagar på mig att skriva färdigt en tenta på tio sidor, knappt påbörjad som måste göras för att få starta c-uppsatsen.
Har ena benet i framgång och andra i förfall och det kan gå either way känns det som...

Men visst det är kul hur mycket räkningar som kan betalas utan spelande. Det går säkert framåt fast det känns hopplöst sakta och osäkert.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp