Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Viaconto omöjliga?

Hej, har försökt att få ett lån hos viaconto ett tag men verkar helt omöjligt? Blir nekad gång efter deras manuella granskning, men förstår inte riktigt varför ? Jag har inga betalningsanmärkningar och har medel på creditsafe. (Års inkomst 370tkr) skrev till dem och dem påstår att jag har för låg kreditscore hos deras egna uträkning. Men vad räknar dem den på? Dem har ju inte inhämtat några transaktions uppgifter. /h

Hej, har försökt att få ett lån hos viaconto ett tag men verkar helt omöjligt? Blir nekad gång efter deras manuella granskning, men förstår inte riktigt varför ? Jag har inga betalningsanmärkningar och har medel på creditsafe. (Års inkomst 370tkr) skrev till dem och dem påstår att jag har för låg kreditscore hos deras egna uträkning. Men vad räknar dem den på? Dem har ju inte inhämtat några transaktions uppgifter. /h
Kanske ett tecken på att dom inte är allt för seriösa. Prova att vänta en längre tid mellan ansökningarna eller rent ut sagt avstå att låna just från dom är mina varmaste tips.
Ibland känns det som att företagen inte riktigt har någon bra förklaring utan bara drar till med någonting.

Kanske ett tecken på att dom inte är allt för seriösa. Prova att vänta en längre tid mellan ansökningarna eller rent ut sagt avstå att låna just från dom är mina varmaste tips.
Ibland känns det som att företagen inte riktigt har någon bra förklaring utan bara drar till med någonting.
Hej! Jag har ett lån hos dom och blev lite sen med betalningen och fick då mail att lånet skulle bli uppsagd enligt dom så hade jag inte betalat 2fakturor vilket jag gjort skulle enligt dom betala 700kr då skulle det inte blir uppsagt men jag tog screenchat på det jag hade betalat och då fattades det bara 98kr
Det konstiga är att man får betala för tiden man blir försenad med betalningen inte summan //Anneli Nilsson

Hej! En fundering till hur kan dom säga/skriva att dom kollar sina switchar en gång i timmen när jag switchade den 26/6 och fick ett mail från dom den 8/7 att jag hade missat 2fakturor?Det stämmer ju inteoch att dom försökte få mig att betala 700kr istället från 98kr//Anneli Nilsson

Hej! En fundering till hur kan dom säga/skriva att dom kollar sina switchar en gång i timmen när jag switchade den 26/6 och fick ett mail från dom den 8/7 att jag hade missat 2fakturor?Det stämmer ju inteoch att dom försökte få mig att betala 700kr istället från 98kr//Anneli Nilsson
Jag vet inte, bättre att fråga dom faktiskt.
Men som jag sa förut så är dom nog trots allt inte så seriösa.
Men jag är föga förvånad, haft med dom och göra tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp