Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Viaconto erbjuder avbetalningsplan

Fick mail från ViaConto där jag har en avbetalningsplan om att de vill att jag ska betala mer varje månad än den överenskomna planen. Får de verkligen göra så och tycker ni att jag ska gå med på det? Har alltid betalat samma belopp varje månad och aldrig hört något från dem men nu börjar de påminna och vill att jag ska betala mer. De vill riva upp den överenskomna planen då den person som beviljade den inte hade befogenhet att bevilja ett så lågt månadsbelopp. Kan de göra det? Vill bara bli av med skulden men jag tycker att en uppgjord plan ska gälla.

Fick mail från ViaConto där jag har en avbetalningsplan om att de vill att jag ska betala mer varje månad än den överenskomna planen. Får de verkligen göra så och tycker ni att jag ska gå med på det? Har alltid betalat samma belopp varje månad och aldrig hört något från dem men nu börjar de påminna och vill att jag ska betala mer. De vill riva upp den överenskomna planen då den person som beviljade den inte hade befogenhet att bevilja ett så lågt månadsbelopp. Kan de göra det? Vill bara bli av med skulden men jag tycker att en uppgjord plan ska gälla.

viaconto gör lite som dom vill. Mitt skickade de plötsligt till inkasso. Gothia och den planen blev ju bättre!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp