- Meddelanden
- 3 253
- Mottagna reaktioner
- 3 257
- Poäng
- 1 957
Detsamma
Ha en trevlig helg

Detsamma
Ha en trevlig helg

Jag blev godkänd en fredag, hade pengarna på måndagen och det här var i maj men hade inga kompletteringarHej, någon som lånat från Collector bank? Hur lång tid tar det? Jag och min medsökande skrev under i torsdags, nu står det fortfarande att vi behandlar din ansökan och återkommer via sms inom kort.. är sjukt nojjig att dom kommer dra tillbaka...
Tack för svar!Jag blev godkänd en fredag, hade pengarna på måndagen och det här var i maj men hade inga kompletteringar
Nu när jag gick in och kollade så står det under utbetalning, då är det klart va? Haha snacka om att man är nojjig..Då är det klart så du borde se pengarna imorgon ☺️ Hur mycket tog du och vad blev räntan?Tack för svar!Nu när jag gick in och kollade så står det under utbetalning, då är det klart va? Haha snacka om att man är nojjig..
Då är det klart så du borde se pengarna imorgon ☺️ Hur mycket tog du och vad blev räntan?
385k ska samla typ 360. Ränta 7.13%. så skönt att rensa upp bland typ 10 olika lån äntligenva skönt! Kan jag andas ut!

Men gud vilken bra ränta ändå, grattis385k ska samla typ 360. Ränta 7.13%. så skönt att rensa upp bland typ 10 olika lån äntligen![]()

Tack! ☺️Men gud vilken bra ränta ändå, grattis![]()
![]()
Om du angett korrekt skuldbörda bör det inte vara ett problem. De har löst lite allt möjligt för mig, förvisso några år sedan.Sökte samlingslån via Lendo imorse. Har fått 9 erbjudanden än så länge men visst tar det upp till 24 timmar innan man fått alla erbjudanden?
Ansökte om 220K med inkomst på 660K och 4,1 i kreditbetyg. Har två andra blancolån på 250K utöver detta som redan har bra ränta.
Bästa erbjudanden just nu är:
Moank 8,01%
DNB 8,45%
Ikano 9,04%
Ikano har rak amortering så skulle nog tjäna mest på det i längden. Dessutom tänkte jag extraamortera när det går för att bli av med skulderna. Vet någon hur dom är när det gäller att lösa krediter utanför UC? Dom har ju lösenkrav på allt.