Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vi som söker samlingslån i maj

Hårda, då syftar du på lån utanför Uc?
Tufft i så fall. Hoppas verkligen inte det.
Inkomst 525’
Underskott 147’
7ff
Uc risk 10,9%
Ca 650’ synligt
Okej. Jag tror och hoppas inte det ska vara några problem! Återkom till mig hur det gick hade varit snällt då jag ska söka i juli och kanske får BN också då vi nästan vad samma förutsättningar.

Absolut, ska försöka komma ihåg det. Får se hur det går närmsta dagarna.

Okej. Jag tror och hoppas inte det ska vara några problem! Återkom till mig hur det gick hade varit snällt då jag ska söka i juli och kanske får BN också då vi nästan vad samma förutsättningar.
Det blev BN till slut. Efter fullföljd process så fick jag mejl idag om att pengarna har betalats ut och är hos mig om 1-2 dagar. De tre erbjudanden som kom tätt efter varandra ca 20minuter efter inskickad ansökan var de enda som erbjöd något, efter ett dygn fick jag till svar att min ansökan var färdigbehandlad.

Det blev BN till slut. Efter fullföljd process så fick jag mejl idag om att pengarna har betalats ut och är hos mig om 1-2 dagar. De tre erbjudanden som kom tätt efter varandra ca 20minuter efter inskickad ansökan var de enda som erbjöd något, efter ett dygn fick jag till svar att min ansökan var färdigbehandlad.
Var detta lösenkrav? Fan vad skönt! Grattis

Angav du de lån du har utanför uc i ansökan?
Ja, samtliga. Högt och lågt. Var orolig ett tag för att de skulle tveka ifall de trodde jag skulle vilja lösa/sänka räntan på sånt som syns i Uc. Men det gick bra. Så sjukt glad.

Ja, samtliga. Högt och lågt. Var orolig ett tag för att de skulle tveka ifall de trodde jag skulle vilja lösa/sänka räntan på sånt som syns i Uc. Men det gick bra. Så sjukt glad.
Hur mycket fick du förresten? Du kanske nämnt de

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp