Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vi är starka av vår erfarenhet!

Idag accelerar stressen när lönen närmar sig och man funderar på hur den ska räcka till :( har fortfarande inte löst mitt problem att jag ligger 10 000 kr back...och det kommer nog inte lösa sig heller. Jag orkar inte mer snart.

Idag accelerar stressen när lönen närmar sig och man funderar på hur den ska räcka till :( har fortfarande inte löst mitt problem att jag ligger 10 000 kr back...och det kommer nog inte lösa sig heller. Jag orkar inte mer snart.
Jag hoppas att det löser sig :-/. Men, är det inte i ditt läge bättre att släppa till KF...? Så du får lugn..? Jag trodde mitt liv skulle ta slut när jag tog beslutet i maj-15. Jag var SÅ nära mål att kunna hantera alla avbetplaner, men då gick min lillebror bort hastigt, jag sjönk som en sten, och jag orkade inte mer :-/. Bästa beslutet dock med facit i hand. Varför kan du inte släppa skiten..? Är det företag och sånt involverat?
Försök släpp stressen över helgen (svårt jag vet), och försök hitta livets goda små ting. Kram på dig!

Senast ändrad:
Men stackare! Ja lider me dig! De är inte roligt att vara skyldig nån pengar, än mindre nära vänner..
Många kramar till dig!

Är inte skyldig som tur är någon i min omgivning pengar längre. Men knivig situation. Kan ej släppa pga jobb etc. Och har bättre möjligheter att på egen hand bli skuldfri dvs snabbare.

Hoppas ni njuter av sommarvärmen. Tur att det är gratis att bada iaf. Häromdagen träffade jag vänner som är ekonomiskt helt obekymrade, tänk vilken dröm! Ingen stress och press, den dagen man kommer dit, undrar vad man ska sysselsätta sig med då eftersom detta tar hela ens tid. Har två extremt tuffa månader framför mig, får hoppas på mirakel och sen ska alla avbetalningsplaner rulla på om inget oväntat händer.

Man känner ju sig som andra klassens medborgare när man inte trots stort betalningsutrymme inte kan få lån till att lösa sin situation. Jag är helt förkrossad idag då jag kämpar som ett djur och det är inte tillräckligt.

Håller helt med dig. Vi skulle kunna betala av våra lån snabbt och bli skuldfria om nån bara trodde på oss. Sorgligt, och jag känner mig mindre värd än andra tyvärr :-(

Idag är jag så sjukt arg över detta även om jag inte vill ägna en sekund åt min ekonomiska situation då hela semestern gått till det. Jag betalar ca 20 000 kr per månad på alla lån. Om jag skulle få ett lån att lösa alla mina skulder skulle det kosta cirka 4 500 kr per månad. Orkar inte :(

Ja visst är de sjukt! Jag har bett om ett samlingslån där jag betalar mellan 15-20.000 i månaden så jag blir av med skiten, men icke! Nä bara låt oss lida lite mer, lite längre än nödvändigt... Man har ju ingen annan å skylla på än sig själv, men när man ber om hjälp önskar jag de va nån som tog oss "idioter" på allvar. SUCK!

Precis. Och även om man har sig själv att skylla vilket man redan lider av tillräckligt borde någon förstå att har jag betalningsutrymme att betala 20 000 kr per månad så skulle jag betala av mina skulder snabbare än en löneutmätning då jag har så många fordringsägare och räntorna skulle öka lavinartat på vart och ett av de. Fy vad arg jag blir när jag tänker på detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp