Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vet någon vad EASY EMERGES är?

Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?

Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?
Scam.

Låter det för bra för att vara sant som du säger så..

Hoppas du inte söker! Det är inte seriöst.

2024 och "banker" ber dig identifiera dig med en video där du vrider på huvudet med ett papper i handen.. Kom igen nu haha

2024 och "banker" ber dig identifiera dig med en video där du vrider på huvudet med ett papper i handen.. Kom igen nu haha
Biometrisk identifiering är nog det de är ute efter (vilket inte är ovanligt), inte spela in en video..
Men, i ovan fall så låter det som en scam ja med tanke på att banken är helt okänd och räntan är så låg.

Hur kom du i kontakt med dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp