Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vem har nyligen fått lån med historiskt skuldsaldo?

Tjena
Snart försvinner min anmärkning utmätningsförsök.
Men har kvar 15 månader av historiskt skuldsaldo.

uc idag 7.2 inkomst 450 k underskott 13 k
Inga lån/krediter och inga förfrågningar.

Lendo skriver att man ska ha varit skuldfri från Kronofogden i 6 månader.

Skulle behöva söka 200 k. Kan ha medsökande. Tror ni att långivare jättegärna vill köra Kreditz? Betalar en del till inkasso varje månad och privatalån.

Är i samma situation. Har ett utmätningsförsök som försvinner den 9 september, och sen noteringar om 4 A-mål som försvinner i november. Jag har inget skuldsaldo hos KFM. De 4 är betalda och klara, men noteringarna om dem finns kvar.

Om jag förstått forumet rätt från tidigare trådar så är det nästan värre att ha såna noteringar än själva betalningsanmärkningen.

Senast ändrad:
Är i samma situation. Har ett utmätningsförsök som försvinner den 9 september, och sen noteringar om 4 A-mål som försvinner i november. Jag har inget skuldsaldo hos KFM. De 4 är betalda och klara, men noteringarna om dem finns kvar.

Om jag förstått forumet rätt från tidigare trådar så är det nästan värre att ha såna noteringar än själva betalningsanmärkningen.
Vad för noteringar? Typ restföringen?

Vad för noteringar? Typ restföringen?
Det står i kreditupplysningar att jag har haft skulder hos KFM de senaste 24 månaderna.

Namnlös.png

Mitt utmätningsförsök försvann igår och har 2 anmärkningar som försvinner i november och 2 i april nästa år och en 2025 mars och mitt betyg är 48 på UC inget skuldsaldo sen 13 månader tillbaka men det gäller att ha is i magen. Ansökte om 5000 med Creditsafe som upplysning men Nope. Lika bra det men aa

Mitt utmätningsförsök försvann igår och har 2 anmärkningar som försvinner i november och 2 i april nästa år och en 2025 mars och mitt betyg är 48 på UC inget skuldsaldo sen 13 månader tillbaka men det gäller att ha is i magen. Ansökte om 5000 med Creditsafe som upplysning men Nope. Lika bra det men aa
Det var ju en del anmärkningar och dåligt betyg tyvärr

Jag hade en anmärkning om utmätningsförsök och historiskt skuldsaldo. När den försvann så försvann skuldsaldot också. Gissar på sekretess.

Man får väl hoppas att det blir likadant i mitt fall. På lördag får jag veta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp