Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vem beviljar med dålig kredit betyg

Tror du det ? Var ett tag sen men då blev jag inte godkännd utan att det stog att jag hade för dåligt bisnode betyg.
Ja. Finns ett inlägg här om det. Vi var många som testade ”10tkr, 5år” och alla blev beviljade. Prova nu. Det blir inget om man ansöker 10, 20 under 2 år tex

Du kan också prova med nätlån , de är inte så hårda, men Slantar först. Återkom om det blir avslag eller godkänt. Bifogar bilder: den 1:a med scoring 6 när Slantar tog ff. De har en annan kalkyl. Den andra med 1 var Wästgöta

Historik:

Bilagor

• ED681FA5-FE26-4C00-A0B1-B715C7556378.jpeg
    ED681FA5-FE26-4C00-A0B1-B715C7556378.jpeg
    123.8 KB · Visningar: 204
  • FFD91E09-E3AB-4DFF-B693-450014C20B90.jpeg
    FFD91E09-E3AB-4DFF-B693-450014C20B90.jpeg
    122.7 KB · Visningar: 227
Du kan också prova med nätlån , de är inte så hårda, men Slantar först. Återkom om det blir avslag eller godkänt. Bifogar bilder: den 1:a med scoring 6 när Slantar tog ff. De har en annan kalkyl. Den andra med 1 var Wästgöta

Historik:
Blev avslag, stog att dem inte kunde erbjuda några slantar då mitt kreditbetyg var för lågt, skulle länka bild men vet inte hur man gör.

Du ska INTE dra på dig ytterligare en förfrågan på uc när du har 44%. Helt meningslöst då du kommer få en katastrofal ränta i dessa tider om du ens blir erbjuden något då :)

Du ska INTE dra på dig ytterligare en förfrågan på uc när du har 44%. Helt meningslöst då du kommer få en katastrofal ränta i dessa tider om du ens blir erbjuden något då :)
De ända jag blev erbjuden då jag sökte den senaste gången var banky, vilka känns helt meningslösa med höga räntor och krav på borgensman, hade jag haft möjlighet till borgensman/medlåntagare hade jag ju fått många bättre alternativ med bättre räntor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp