Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vart ta en lån för pensionär

Hej
hittar inte en lån. Blev automatiskt nej.
vart kan pensionär låna ?

En pensionär med låg pension har ofta inte möjlighet att få lån överhuvudtaget. Vid en viss ålder slutar det beviljas också då man helt enkelt inte vet om kunden överlever återbetalningstiden

Har ens pensionärer skulder idag?

Man har köpt hus på 80-talet och sålt idag. De som går i pension idag eller om några år, mina föräldrar, de har flera miljoner på kontot och är skuldfria (födda 64 och 60). Min pappa är tidigare ombudsman och har tar 22 netto livet ut. Mamma kokerska och får 14 netto livet ut. Dom har inga skulder men däremot miljoner på banken som dom kan strössla bäst fan dom vill bland brorsan och mig.

Har ens pensionärer skulder idag?

Man har köpt hus på 80-talet och sålt idag. De som går i pension idag eller om några år, mina föräldrar, de har flera miljoner på kontot och är skuldfria (födda 64 och 60). Min pappa är tidigare ombudsman och har tar 22 netto livet ut. Mamma kokerska och får 14 netto livet ut. Dom har inga skulder men däremot miljoner på banken som dom kan strössla bäst fan dom vill bland brorsan och mig.

Pensionärer är ganska vanliga hos KFM. Pensionsmyndigheten är den instans som det ligger näst flest utlbeslut hos överhuvdutaget.

Ganska ofta gamla skulde också, utslag av olika slag från 80 och 90-talet

Värre kommer det bli, inflationen kommer sätta otroligt många nu med fixed income hemlösa eller på KF.

Pensionssystemet är förövrigt en scam, är underfinansierad och inte byggt så du ens kan leva på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp