Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vart? Sms-lån med historisk skuldsaldo

Hej.
Som frågan lyder. Vart kan man ta SMS lån med historiskt skuld saldo.
Skulden var på 6009 men betald i januari.
Inga andra lån på creditsafe eller uc.
Endast Qliro på 15 tusen som syns.
1 betalning anmärkning ( samband med skuldsaldot).
inkomst 2021/ 190000 kr 2022/250000kr 23/350000 kr.

Min erfarenhet är att det historiska skuldsaldot inte är problematiskt.

Däremot anmärkning vet jag fan inte om det är många aktörer som beviljar med. Stora lån (över 50.000) finns det mig veterligen inte.

Min erfarenhet är att det historiska skuldsaldot inte är problematiskt.

Däremot anmärkning vet jag fan inte om det är många aktörer som beviljar med. Stora lån (över 50.000) finns det mig veterligen inte.
Behöver ”endast” 20 tusen och till slutet av månaden.

det finns en Facebook grupp som är skapad just för att låna pengar av privatpersoner, kolla in den gruppen om du inte redan gjort det, tror den heter låna pengar trots kronofogden

det finns en Facebook grupp som är skapad just för att låna pengar av privatpersoner, kolla in den gruppen om du inte redan gjort det, tror den heter låna pengar trots kronofogden
Jag vill inte låna av privat personer. Vill låna av företag

Vad är det du behöver 20.000 till som inte kan vänta till löning om du ändå tänkt att lösa lånet då?
Har vart i exakt samma situation som dig & önskar så att någon hade kunna övertalat mig att tänka om - och tänka rätt..

Vad är det du behöver 20.000 till som inte kan vänta till löning om du ändå tänkt att lösa lånet då?
Har vart i exakt samma situation som dig & önskar så att någon hade kunna övertalat mig att tänka om - och tänka rätt..
Jag behöver dom till en sak jag måste hämta ut på pantbanken innan det förfaller den 15/4. Jag vill helt enkelt ha tips och det är akut. Förstår att jag förlorar på det men jag är i den sitsen nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp