Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vart lånar jag 50.000 allra lättast

Vart lånar jag 50.000 allra lättast ? Med eller utan uc ?

Vad har du för förutsättningar?

UC-score? Har du under 10 bör du få lån någonstans via Lendo/Advisa. Annars GoodCash (Jag blev beviljad 25K med 35% UC där) Thorn, Cashbuddy. Dessa tre ligger kring 20-30% räntan så de är väl som milda sms-lån i princip.
Bisnode-score? Finns flera smslån som godkänner vid 2-3 märkligt nog men för bästa avtalen är det grymt om du tar 7-8. Wästgöta om du har grymt score, Pluskan/Slantar om du har någorlunda bra, annars "sms-lån" om du har sämre. Fairlo är även en bra bisnode-lånare där vissa har blivit godkända med mindre-bra score, verkar dock som att de blivit svårare om man läser nyligen på forumet.
Creditsafe-score? Hög/Medel är att föredra givetvis och bör få dig godkänd om allt annat står rätt till, många av dessa använder dock Instantor (se texten nedanför)

Riskabel låntagare? Speltransaktioner eller annat som skulle utsluta vid Instantor som vissa lånförmedlare använder? Det är en sak att kolla innan.

Inkomst? Har du över 160-180K är det ingen fara.
Skulder? Har du redan mycket synliga skulder på UC? Det kan påverka vid ansökan.
Underskott? Har du inte överdrivet stort jämfört med inkomsten är det ingen fara.
Fast anställd? Det hjälper definitivt.
Anmärkningar? Vissa godkänner anmärkningar, andra inte.

Oj vad jag kände mig hjälpsam efter 12timmars pass, hoppas du hittade något hjälpsamt. :oops:

Tack så mycket! Mycket tips . Jag har 21 på kreddy hög inkomst inga anmärkningar eller så. Tänkte på Good cash kan man få mer än 25 där? Typ om man söker hos collector finns de chans där ? Jag har inga direkt stora lån typ 10 sms lån och 12 st förfrågningar typ

Tack så mycket! Mycket tips . Jag har 21 på kreddy hög inkomst inga anmärkningar eller så. Tänkte på Good cash kan man få mer än 25 där? Typ om man söker hos collector finns de chans där ? Jag har inga direkt stora lån typ 10 sms lån och 12 st förfrågningar typ

Blev störande många typ där ..ber om ursäkt :)

Ingen fara. Om du inte har något du "sparar" din UC för i tillfället kan du chansa och söka via Lendo/Advisa. Utöver Cashbuddy/Goodcash har Bank Norwegian även beviljat folk kring 20% ish så det kan vara värt ett försök innan. Goodcash ger upp till 50K förresten!

Ingen fara. Om du inte har något du "sparar" din UC för i tillfället kan du chansa och söka via Lendo/Advisa. Utöver Cashbuddy/Goodcash har Bank Norwegian även beviljat folk kring 20% ish så det kan vara värt ett försök innan. Goodcash ger upp till 50K förresten!
Exakt såhär. Om du nu bara behöver ett lån i detta nu ska du definitivt chansa på Lendo. Om det mot förmodan inte skulle funka har du en uppsjö av andra möjligheter men räntan blir såklart sämre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp