Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vart kan man ringa o fråga när äns betalnings anmärkningar försvinner?

Jag tror det är en rättighet man behöver hålla koll på själv och inget de måste tillhandahålla per automatik som de gjorde tidigare.
Jag hittade det i allmänna villkoren:
Kunden har även rätt att en gång per år kostnadsfritt beställa ett registerutdrag på sig själv. Av beställningen ska framgå att kunden önskar beställa ett registerutdrag samt kundens personnummer. Beställning av registerutdrag ska göras skriftligen och undertecknas av kunden. Beställningen ska lämnas skriftligen till UC till följande adress:

UC AB
Registerutdrag
117 88 Stockholm

Jag hittade det i allmänna villkoren:
Kunden har även rätt att en gång per år kostnadsfritt beställa ett registerutdrag på sig själv. Av beställningen ska framgå att kunden önskar beställa ett registerutdrag samt kundens personnummer. Beställning av registerutdrag ska göras skriftligen och undertecknas av kunden. Beställningen ska lämnas skriftligen till UC till följande adress:

UC AB
Registerutdrag
117 88 Stockholm

Den lille rättshaveristen i mig nu funderar på om man skulle dra igång någons sorts folkrörelse där varenda kotte beställde ett utdrag på sig själv så att deras "nya förbättrade sajt" blir rejält kostsam i form av registerutdragsutskick med posten...

Jag har aldrig beställt något sådant men däremot har man ju fått hem nå sånt där kredit uc papper på anmärkningar men de va längesen nu så mins inte va de stod exakt:( men skulle ju vilja veta när man blivit av me skiten.. Ska ta o se om ja kan beställa ett sånt där registerutdrag..

När man köper minuc för 19:-, får man tillgång till det direkt då? eller är det som förr att dom skickar hem en kod?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp