Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vart kan man köpa wifi router med dålig kreditvärdighet (skuldsaldo)?

Jag är verkligen sämst på sånt här med trådlöst internet men ser här om någon kan hjälpa mig. Jag har tidigare haft en sån där trådlös router från comwiq o betalat 400kr per månad för surf så man har WiFi hemma o kan koppla upp på TVn. Nu har mitt abonnemang löpt ut o jag skulle förnya de då gick det inte pga dom vill inte godkänna längre pga av ett skuld saldo hos kronofogden,väntar på besked om skuldsanering.

Någon som vet om de finns nå annat bolag som kan godkänna så man kan teckna abonnemang o få WiFi hemma? Har kontantkort på mobilen o internet på den men går väl inte o koppla upp på TVn då?

Är verkligen sämst på de här,nån som kan hjälpa mig:(
Du köper en router kontakt dvs utan delbetalning. Sen köper du ett comviq kontakt sim kort till den, och laddar på med mobilt surf. Kostar 399kr./månad. Obegränsad surf. Alltså ingen bindningstid då det är kontantkort.
Ring till comviq och fråga vilken router du måste ha. Dem är väldigt hjälpsamma.

Bilagor

• Screenshot_20240201-183429_Comviq.jpg
    Screenshot_20240201-183429_Comviq.jpg
    125.4 KB · Visningar: 14
Kolla med Hallon. Där betalar man via sitt kort varje månad och ingen kreditupplysning krävs.

Jag är verkligen sämst på sånt här med trådlöst internet men ser här om någon kan hjälpa mig. Jag har tidigare haft en sån där trådlös router från comwiq o betalat 400kr per månad för surf så man har WiFi hemma o kan koppla upp på TVn. Nu har mitt abonnemang löpt ut o jag skulle förnya de då gick det inte pga dom vill inte godkänna längre pga av ett skuld saldo hos kronofogden,väntar på besked om skuldsanering.

Någon som vet om de finns nå annat bolag som kan godkänna så man kan teckna abonnemang o få WiFi hemma? Har kontantkort på mobilen o internet på den men går väl inte o koppla upp på TVn då?

Är verkligen sämst på de här,nån som kan hjälpa mig:(
Banhof gjorde förr då de ej hade bindningstid.

Chili mobil eller bredband 2 är två av flera altenrativ som godkänner när man har skuldsanering

Vissa har förbetalning men funkr som ett vanlogt abonnemang

Hej! Undrar om någon vet vad för typ av kreditupplysning Comviq tar när man beställer mobilt bredband abonnemang? Vet att det är bisnode men skulle vilja veta vilken typ av upplysning det är? Micro eller stor?

Comviq har mobil surf obegränsad som kontantkort. Man betalar 399 kr per månad. Inga upplysningar tas, givetvis ingen bindningstid heller. Vi har 4G router (alltså inte 5G) och det funkar hur bra som helst. 4G router kostar bara några hundralappar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp