Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vart hamnar flexlimit?

Hej undrar vart flexlimit hamnar om den går till inkasso? Har ni fått bra avbetalningsplaner där isf? Eller om nån har andra tips på att ha att göra med flexlimit.

Mitt kom till Svea på 13k ! Fick betala 2000 kr mån !

Tack för svar! Kommer nog behöva skicka mitt ditt å hoppas de kan ge mig en snäll plan
Jag var förberedd på att förhandla hårt och be och böna men det behövdes inte alls, jag sa hur mkt jag ville betala per månad och la fram några argument om varför jag inte kunde betala mer. Så det beviljades utan konstigheter. Håller tummarna för dig!

Jag var förberedd på att förhandla hårt och be och böna men det behövdes inte alls, jag sa hur mkt jag ville betala per månad och la fram några argument om varför jag inte kunde betala mer. Så det beviljades utan konstigheter. Håller tummarna för dig!
Myra, fick du betala av mot kapitalet först eller har du fått fryst ränta?

Myra, fick du betala av mot kapitalet först eller har du fått fryst ränta?
Nix, ingen fryst ränta hos Svea. Tänkte avvakta lite till och fråga om det i slutet av året och se vad de säger.
Både Everyday+ och Flexlimit hamnade hos Svea men jag märker att Everyday+ kostar mkt mer och knappt minskar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp