- Meddelanden
- 25
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Hej undrar vart flexlimit hamnar om den går till inkasso? Har ni fått bra avbetalningsplaner där isf? Eller om nån har andra tips på att ha att göra med flexlimit.
Tack för svar. De blev ungen misskött kredit va? Rädd man inte får avbetalningsplan om man låter de gå ditMitt hamnade hos Svea. Skuld ca 20 000 kr och avbetalningsplan på 600 kr/mån!
Mitt kom till Svea på 13k ! Fick betala 2000 kr mån
Nej jag fick inte anmärkning om misskött kredit, tack och lov.Tack för svar. De blev ungen misskött kredit va? Rädd man inte får avbetalningsplan om man låter de gå dit
Jag var förberedd på att förhandla hårt och be och böna men det behövdes inte alls, jag sa hur mkt jag ville betala per månad och la fram några argument om varför jag inte kunde betala mer. Så det beviljades utan konstigheter. Håller tummarna för dig!Tack för svar! Kommer nog behöva skicka mitt ditt å hoppas de kan ge mig en snäll plan
Myra, fick du betala av mot kapitalet först eller har du fått fryst ränta?Jag var förberedd på att förhandla hårt och be och böna men det behövdes inte alls, jag sa hur mkt jag ville betala per månad och la fram några argument om varför jag inte kunde betala mer. Så det beviljades utan konstigheter. Håller tummarna för dig!