Nån som vet nåt enkelt lån att få? Hur hårda är selene? Har även funderat på credento och nettofinans....
Nån som testat?
Nån som testat?
Undrar det samma?Finns det nån liknade cash2you och cashbuddy?
Credento vet jag inget om, men jag har blivit nekad av Selene alldeles nyligen. Selene går helt på UC vilket är negativt. Jag har blivit nekad lån nästan överallt, trots hög lön och har UC-score svag, men jag har tack och lov blivit beviljad 20 tkr via https://nodkontanter.se. Sidan är helskum, finns inga räntesatser eller så, men via lånebärkningen så går det ju att räkna fram och jämfört med andra liknande låneföretag så är det liknande. De svarade väldigt snabbt via mejl. Kan tillägga att jag fick avslag av dem i januari i år och när jag frågade varför så svarade de att det var mitt höga underskott av kapital (långt över 100 tkr för 2011) som ställde till det, så nu när de nya uppgifterna för 2012 kommit in, där jag halverat underskottet, så var det ok. Schysst behandling tycker jag, de svarar varför det blir avslag och ger lån när man uppfyllt deras villkor. De har räddat mej, nu kan jag lösa de sista SMS-lånen och andas ut. Jag har pusslat i flera år och meckat med avbetalningsplaner.