Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vart är min största chans?

Hej!
Har en inkomst på 15000 i månaden, snart en tillsvidareansällning och bor gratis hemma. Skattade 19000 förra året, en UC prognos på 2,9% och har 140 000 i skuld.

Vart rekommenderar ni att jag söker när jag är tillsvidareanställd?

Tack!:)

Hej!
Har en inkomst på 15000 i månaden, snart en tillsvidareansällning och bor gratis hemma. Skattade 19000 förra året, en UC prognos på 2,9% och har 140 000 i skuld.

Ska du samla lån?

Okej. Jag hoppas du inte lider av ett beroende. Vi är många på forumet som önskar att vi slutade låna i tid. Om det inte är på liv och död, spara till det du ska ha!

Hej!

Betalade du 19000 i skatt på hela förra året? Vad hade du då i årsinkomst? Märkligt att du har fått låna 140000 med så låg årsinkomst i så fall.

Okej. Jag hoppas du inte lider av ett beroende. Vi är många på forumet som önskar att vi slutade låna i tid. Om det inte är på liv och död, spara till det du ska ha!

Nej, verkligen inte. Har fått en möjlighet i livet som jag aldrig kommer att få igen och behöver pengar för det.

Det är nog vad man föredrar. Advisa brukar jag använda mestadels. Nån gång Lendo. Aldrig provat Sambla.

Axo finans brukar välja erbjudande åt en, så där kan man inte välja själv... (förut iaf)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp