Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varning!

akta er för meddelandelån, för det första är dem otrevliga! Å för det andra så när man är spärrad säger dem att de är 2 år som gäller, nu när dessa 2 år gått där ja ser att det är betalt 2014 säger dem att de är registrerat betalt 2015 å 2 år gäller från det. Ja skickar bevis å dem säger att nej det där stämmer inte. Din spärr låses upp 2017. Då frågar ja jaha så helt plötsligt är de 3 år som gäller, ja svarar han å lägger på i örat på mig

Även om det kanske är svårt att inse följande just nu - men Meddelandelån gör dig en tjänst som förlänger spärren som hindrar dig att ta nya snabblån.

akta er för meddelandelån, för det första är dem otrevliga! Å för det andra så när man är spärrad säger dem att de är 2 år som gäller, nu när dessa 2 år gått där ja ser att det är betalt 2014 säger dem att de är registrerat betalt 2015 å 2 år gäller från det. Ja skickar bevis å dem säger att nej det där stämmer inte. Din spärr låses upp 2017. Då frågar ja jaha så helt plötsligt är de 3 år som gäller, ja svarar han å lägger på i örat på mig

Dom håller på med smslån. Hade dom varit bra människor hade inte dom varit en del av den branschen. Jag blir mer förvånad över att du blir förvånad över deras beteende.

Ja blir alltid förvånad när folk är otrevliga. Att ja behöver lite extra denna månad tills skatten kommer så hade ja kunnat betala tillbaka allt. Även om de gör mig en tjänst så gör dem inte det. Det är ju ändå på mitt ansvar och förr var ja dålig på ekonomi men nu är den löst. Tänkte att ja bara behövde en snabb hjälp å de har hjälpt förut. Ja är förvånad över hur de bemöter folk å att de bara har rätt att ändra sig utan å stå för det

Mig spärrade de för att jag förtidsinlöste mitt lån På livstid fick jag till svar.. Håller med om att deras ton inte är den trevligaste.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp