Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varning - Sileo tar UC i sep

Sileo tar en UC en gång om året om man inte säger till att de inte ska göra det.

Jag mejlade sileo typ sista augusti om att de inte skulle ta någon UC på mig men fick inget svar. Om den skulle tagits i september, skulle den redan ha tagits nu tror ni? Har sileo tagit UC på er andra?

Jag mailde sileo och bad om att ingen UC skulle tas, fick svar 3 dagar senare att ingen kommer tas på mig. Man skulle sagt till innan 1 september har jag för mig. Fick infon här på forumet

Jag mejlade sileo typ sista augusti om att de inte skulle ta någon UC på mig men fick inget svar. Om den skulle tagits i september, skulle den redan ha tagits nu tror ni? Har sileo tagit UC på er andra?

Förra året togs UCn 14 sept. I år bör jag slippa en, vilket de bekräftat via mail.

Jag fick inget svar men mejlade dom 30 augusti.. hoppas jag slipper. Konstigt att dom inte svarade

Imorgon försvinner min som Sileo tog förra året, får se vad som händer med betyget då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp