Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varning för smscash & paycash..!!

Gjorde misstaget att ansöka om ett lån hos dom förra året fick avslag förstås. Men efter några dagar så kom krav på avgiften, jag struntade i att betala . Då kom krav från inkasso med och hot om Kf så jag kände att jag var tvungen att betala så akta er för dessa.

Men min ansökan gick inte ens igenom.

Gjorde du ansökan nyligen? Hur ska du göra tänker du betala eller vänta?

Jag gjorde det för en vecka sedan, pratade med Konsumentverket och dem berättade att jag borde skriva på fakturan att jag bestrider det och att inget avtal finns osv. Sedan skulle jag posta det till deras adress som finns på fakturan. Har försökt få tag på denna Mattias utan att lyckas.

Problemet är att jag försökte söka men när jag tryckte på skicka ansökan så kom det upp ett fel har inträffat var vänlig försök senare. Ändå så kom det en faktura:(

Hur går det här egentligen? Paycash är riktigt skumma. Jag betalade den där nedrans ansökningsavgiften i tid men fick ändå en påminnelsefaktura. De svarar inte på mail och är i princip omöjliga att få tag på i telefon.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp