Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Varning för Rocker!

Jag har en kredit på 40k hos Rocker.

Jag betalade dock in hela kapitalbeloppet och ville stänga krediten.
Döm min förvåning när de sa att jag hade 4770kr kvar att betala, i ränta? Har bett om en förklaring till hur de räknar, men får ingen.

Det är dock inte allt.
Tog en titt på min UC och då ser jag att Rocker har rapporterat in en övertrassering på nästan 18k, trots att den tillgängliga krediten ALDRIG varit överskriden! De verkar rapportera i totalskulden inkl ränta till UC. Alltså den summa man skulle betala om man följde avbetalningsplanen. Behöver jag nämna att min UC scoring rasat pga Rocker??
Har inte fått något svar här heller trots flera samtal och meddelanden till dem. De vägrar erkänna att de gör fel!

Så en riktigt STOR VARNING för ROCKER!!

Döm min förvåning när de sa att jag hade 4770kr kvar att betala, i ränta? Har bett om en förklaring till hur de räknar, men får ingen.

Det är dock inte allt.
Tog en titt på min UC och då ser jag att Rocker har rapporterat in en övertrassering på nästan 18k, trots att den tillgängliga krediten ALDRIG varit överskriden! De verkar rapportera i totalskulden inkl ränta till UC. Alltså den summa man skulle betala om man följde avbetalningsplanen. Behöver jag nämna att min UC scoring rasat pga Rocker??
Har inte fått något svar här heller trots flera samtal och meddelanden till dem. De vägrar erkänna att de gör fel!

Men herregud! Rocker är ett svinbolag, låna aldrig hos dom, stor varning!! En kompis blev oxå blåst o en UC utan anledning fast allt var betalt!! Anmäl dom !!! Tina B

Skam den som ger sig.

Jag fick till slut rätt mot Rocker!

Min UC har de rättat till. De hade gjort fel.
Samt även räknat fel på räntan, så nu är 4k på väg tillbaka till mitt konto.

Men fick gå via UC för att uppgifterna skulle rättas till.

Inte förvånad, Rocker har aldrig varit seriösa enligt mig..

Det är dock inte allt.

vad hade du för förutsättningar när du blev beviljad 40 000 hos rocker ? Är dom lätta att få det högsta kreditbeloppet hos ?

Är det svårt att få högsta beloppet hos rocker ? Vad har ni som blivit beviljade haft för förutsättningar ? Jag behöver en tillfällig kredit innan jag samlar mina lån

Vore intressant höra era förutsättningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp