Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Varning för Nystartfinans.

Riktigt skitföretag, låna aldrig här! Jag har också varit i kontakt med dessa tidigare och fick ett riktigt dåligt bemötande, riktigt arroganta och dom sa några riktigt nedlåtande ord till mig som gjorde mig både ledsen och irriterad. Så beter sig bara inte en långivare. Under all kritik!

AVRÅDER FRÅN DESSA!!!!!!

Riktigt skitföretag, låna aldrig här! Jag har också varit i kontakt med dessa tidigare och fick ett riktigt dåligt bemötande, riktigt arroganta och dom sa några riktigt nedlåtande ord till mig som gjorde mig både ledsen och irriterad. Så beter sig bara inte en långivare. Under all kritik!

AVRÅDER FRÅN DESSA!!!!!!

Och jag avråder inte från dom. Bra alternativ om du har en knepig historik, men har lyckas vända ditt liv till den positiva riktningen, då är nystart värt att höra med!

Även om dom i vissa fall hjälpt folk, mig inkluderad tror jag en charmkurs skulle ge dom en bättre image :D

Jag menar bara detta med Mina Sidor tog dom flera år att ta fram (inte för du kan göra ett skit där, se ditt lån och personlig info, that's it)

Ja kan inget annat än att hålla med de flesta faktiskt. Jag gick aldrig vidare med dessa tack vare deras usla kundtjänst.

Jag blev ifrågasatt och hånad i telefon. Berättade alla mina lån samt inkasso m.m. Han skrattade åt mig och fråga om jag hade hamnat hos kronofogden än, svarade nej.
Fick svar : ”du är nog snart där ”.
Detta var november 2019 och har fortfarande inte hamnat hos kronofogden.
Samtidigt som han skrattade sa han ”jadu An****. Man får nog skylla sig själv när man satt sig i sån här situation”.
Jag klickade honom och han ringde upp flera gånger o försökte få mig att öppna mitt bank id så han kunde kolla mina transaktioner.

Skrev sedan ett Mail till deras chef och han bad om ursäkt och sa att jag var välkommen att prata med en annan handläggare. Men jag avböjde erbjudandet och sa att jag klarar mig på egen hand.
Usch och Fyfan (rent ut sagt) vilket ställe!!

Hade vidriga erfarenheter av dessa också. Slutade aldrig i något lån. Dom krävde medlånstagare och hade jag haft det så hade jag aldrig nånsin vänt mig till dom? Minns jag fick prata med en dryg snubbe som inprincip dumförklarade mig. Så peppande när man står på ruinens brant.. Detta var dock lite över 2 år sen..

Ja kan inget annat än att hålla med de flesta faktiskt. Jag gick aldrig vidare med dessa tack vare deras usla kundtjänst.

Jag blev ifrågasatt och hånad i telefon. Berättade alla mina lån samt inkasso m.m. Han skrattade åt mig och fråga om jag hade hamnat hos kronofogden än, svarade nej.
Fick svar : ”du är nog snart där ”.
Detta var november 2019 och har fortfarande inte hamnat hos kronofogden.
Samtidigt som han skrattade sa han ”jadu An****. Man får nog skylla sig själv när man satt sig i sån här situation”.
Det där bemötandet fick även jag. Blev hånad och idiotförklarad och han gjorde klart för mig att i den sitsen jag satt mig i kommer jag nog få sitta i ett tag då inte ens dem kunde hjälpa mig och att det var lika bra att förbereda sig på löneutmätning istället.

Det där bemötandet fick även jag. Blev hånad och idiotförklarad och han gjorde klart för mig att i den sitsen jag satt mig i kommer jag nog få sitta i ett tag då inte ens dem kunde hjälpa mig och att det var lika bra att förbereda sig på löneutmätning istället.

Förstår precis, till mig sa dom att de kunde typ sänka månadskostnaden med 8000kr med en ränta på närmare 20 %.. ”de är ju betydligt bättre än de skit du betalar idag”.. kände bara : va äre för människa man får prata med. Helt sjukt vilken kundtjänst.

Denna chef skulle även lyssna igenom samtalet sa han, men fick aldrig nån återkoppling på det så antar att inget hände iallafall.

Jag har enligt deras sidor 18% och betalas 1200 i månaden varav typ 800 är ränta.. Jo tjena.

Förstår precis, till mig sa dom att de kunde typ sänka månadskostnaden med 8000kr med en ränta på närmare 20 %.. ”de är ju betydligt bättre än de skit du betalar idag”.. kände bara : va äre för människa man får prata med. Helt sjukt vilken kundtjänst.

Denna chef skulle även lyssna igenom samtalet sa han, men fick aldrig nån återkoppling på det så antar att inget hände iallafall.
Helt galet.. :(
Att man sitter i skiten är man ju oftast väl medveten om själv. Jag kan förstå att det i andras ögon ser vårdslöst ut det man gjort, men jag tycker ingen förtjänar att bli hånad. De vet ju inte historien bakom kaoset.

Hade varit spännande att höra chefens reaktion på kundbemötandet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp