Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varning för Nstart!

Vill bara varna alla om Nstart och deras uppläggningsavgift på upp till 4995 kr. Mitt bidrag till mänskligheten är att hjälpa så många som möjligt att göra medvetna om denna uppläggningsavgift.

Skurkar

Of course, in the world of debts everyone is a villain in a way or another, you'd be crazy to think they're here to help you get rid of debts. they're all blood suckers.

Nystart har alltid varit så.
Skräplån som marknadsför sig som någon ger en sista chans.

Tackade nej till deras lån och släppte, idag istället skuldsanering. För de flesta så tror jag dessa bara förlänger misären.
Är 5’ baserat på % av beloppet?

Ja, riktigt hyckleri faktiskt.
Nystart heter man, ska få det att framstå som att dom ger skuldsatta människor en nystart i livet.
Ja, att hamna på rätt bana igen alltså och då tar man ut denna avgift….
Samtidigt så antar jag att väldigt många är så pass desperata att man faktiskt inte bryr sig om denna hutlösa avgift.
Löjligt är bara förnamnet! Stor varning för dessa tomtar givetvis, men det visste man ju sedan långt innan…

Skulle nog säga avgiften är de minsta problemet, den räntan dom tar är bara sinnessjuk. Ett lån på 100 kostar typ 300

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp