Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varning för Flexkontot!

Det är sällan man stöter på så dåliga betyg/Recessioner/omdömen om ett bolag här på forumet som dessa brixo/flexkontot.
Verkar vara ett företag man sak undvika så gott det går...

”Doris” har en poäng...förfallodatum är givetvis det datumet då pengarna ska finnas på mottagarens konto. DOCK är det ordentligt smaklöst att lägga på dyra avgifter för att man missat förfallo med en EN dag. Ingen annan förutom Brixo/Flexkontot kan tycka att det är schysst...
Vet väl det men dessa hutlösa avgifter för en dag! Vet att vissa går på inbetalnings datum och att man har fem dagar på sig innan påminelse avgift utom brixo då!!

Ursäkta har du problem heller??? Tyckte bara det är saftigt att skicka dessa höga avgifter för en dag! Otrevliga människa
Jag har absolut inte några problem och jag vet inte varför du kallar mig för en otrevlig människa på grund av mitt inlägg.
Visst är det jobbigt höga avgifter för att man missat betala i tid men egentligen är det inget de missat att upplysa om.

God jul på dig också.

Jag har absolut inte några problem och jag vet inte varför du kallar mig för en otrevlig människa på grund av mitt inlägg.
Visst är det jobbigt höga avgifter för att man missat betala i tid men egentligen är det inget de missat att upplysa om.

God jul på dig också.

God jul på dig också.
Tyckte ditt inlägg var hårt o otrevligt!!
Betalade som sagt på förfallodatum och då är det vansinnigt att lägga på dessa avgifter! Läste du inlägget ovan då dom inte ens svarat personen för att sen läggs på avgift! Reagerade på att du inte har minsta förståelse för detta och det tyckte jag lät illa samt att du verkar tycka dessa höga avgifter är okej det kallar jag otrevligt och din ton! Usch säger jag bara!!

Jag kan absolut förstå att avgifterna är otrevliga, jobbiga, föööör mycket och kan kännas t.o.m orättvis och jag förstår din frustration, men du själv är väldig hård i din ton speciellt mot Doris som faktiskt har en poäng. ”Oss tillhanda” heter det och efter det börjar avgifterna kicka in och det är vad man skrivit under och godkänt.
God jul på er alla

Jag kan absolut förstå att avgifterna är otrevliga, jobbiga, föööör mycket och kan kännas t.o.m orättvis och jag förstår din frustration, men du själv är väldig hård i din ton speciellt mot Doris som faktiskt har en poäng. ”Oss tillhanda” heter det och efter det börjar avgifterna kicka in och det är vad man skrivit under och godkänt.
God jul på er alla

Tycker bara det är ocker o vansinnigt!
Men samtidigt är det ju ett jävla skitlån från början så man får skylla sig själv!
Aldrig mera dessa skitlån som skor sig på folk!
Det bästa vore om ingen lånade av dessa så dom gick omkull!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp