Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varning för Flexkontot!

När jag hade brixo som är systerföretaget så gick det till PS inkasso, de är helt omöjliga att göra med.
Man ska inte låna av brixo/flexkontot så självdör det.
Ja verkligen dom är inte kloka men tänker bestrida extra avgifterna då jag betalade på förfallodatum och dom lägger på nästan 300kr i avgifter idioter

Jävla skojare, idioter och svin.... Helt ärligt , tråkigt språk. Förfallodatum är inte den dagen man ska börja fundera på att betala sin faktura, förfallodatum är när pengarna ska vara tillgängliga på kreditgivarens konto.

Jävla skojare, idioter och svin.... Helt ärligt , tråkigt språk. Förfallodatum är inte den dagen man ska börja fundera på att betala sin faktura, förfallodatum är när pengarna ska vara tillgängliga på kreditgivarens konto.
Ursäkta har du problem heller??? Tyckte bara det är saftigt att skicka dessa höga avgifter för en dag! Otrevliga människa

Ursäkta har du problem heller??? Tyckte bara det är saftigt att skicka dessa höga avgifter för en dag! Otrevliga människa
Sen var det ingen som funderade på att betala utan då förfallodatum är mitt i månaden men betalade in i sista stund och tycker det är magstarkt med avgifterna för en dag!
Så kom inte med moralpredikningar om du läser hela inlägget kanske du förstår !!!

Jobbar du på kundtjänst hos brixo/ flexkontot, tycker mig känna igen språket.

”Doris” har en poäng...förfallodatum är givetvis det datumet då pengarna ska finnas på mottagarens konto. DOCK är det ordentligt smaklöst att lägga på dyra avgifter för att man missat förfallo med en EN dag. Ingen annan förutom Brixo/Flexkontot kan tycka att det är schysst...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp