Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varning för Extraslanten.se?

verkar inte som att det går att låna där.
man kan fylla i ansökan men det går inte att trycka på ansök.

någon annan som har samma problem eller nån som kanske tillochmed har lyckats skicka en ansökan?

Samma här

Det går att sms och sen få en kod, men när man fyllt i allt så går det inte att sända ansökan

VARNING! fick detta svaret från Daypay precis

Vi ligger INTE bakom Extraslanten. Dom har stulit manus från vår hemsida så vi kommer att polisanmäla om dom inte ta bort det.

Men DayPay funkar inte förtillfället så är säkert samma som ligger bakom!

Daypay funkade för mig idag.
Tror inte dom skriver ett sånt mail om det inte är sant

daypay har smslånebranschens mest snorkiga kundtjänst enl MINA erfarenheter. Dom överlever och lever på oss sämst ställda i samhället och har ändå mage att uppträda nonchalant och spydigt.Till vilken nytta? Känner dom sig stor och stark efter att ha spytt galla på en fattig stackare som pga sjukdom hamnat i smslåneträsket...

daypay har smslånebranschens mest snorkiga kundtjänst enl MINA erfarenheter. Dom överlever och lever på oss sämst ställda i samhället och har ändå mage att uppträda nonchalant och spydigt.Till vilken nytta? Känner dom sig stor och stark efter att ha spytt galla på en fattig stackare som pga sjukdom hamnat i smslåneträsket...

Jag har inte haft problem med daypay ...
Jättebra och snabba med svar och med utbetalning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp