3 Januari 2023 #1 S slarvmaja V.I.P Poäng: 207 Blev medlem 16 November 2022 Meddelanden 328 Mottagna reaktioner 69 Poäng 207 Jag hade ett missat samtal och kollade upp numret.Det står registrerat på Upplysningscentralen.Av vilken anledning skulle de ringa?Verkar konstigt.
Jag hade ett missat samtal och kollade upp numret.Det står registrerat på Upplysningscentralen.Av vilken anledning skulle de ringa?Verkar konstigt.
3 Januari 2023 #2 M Maki V.I.P & LF entusiast Poäng: 787 Blev medlem 30 Juli 2020 Meddelanden 1 902 Mottagna reaktioner 913 Poäng 787 slarvmaja sa: Jag hade ett missat samtal och kollade upp numret.Det står registrerat på Upplysningscentralen.Av vilken anledning skulle de ringa?Verkar konstigt. Klicka för att se resterande... De ringer för att erbjuda ID-skydd
slarvmaja sa: Jag hade ett missat samtal och kollade upp numret.Det står registrerat på Upplysningscentralen.Av vilken anledning skulle de ringa?Verkar konstigt. Klicka för att se resterande... De ringer för att erbjuda ID-skydd