Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varför leasar inte alla/fler bil?

Haha översatte nog direkt från engelska och det blev fel. Menade hur mycket kostar månadsavgiften:)
Jag lägger 5000kr/m på min tiguan ’20 inklusive försäkring. Låg på 4300 innan man ändrade avtalet nyligen för öka milen.

Jag ska leasa första gången snart. Vad ska man ta om man är en småbarnsfamilj + hatar att köra bil + vill inte ha en elbil + vill ändå att det ska vara lite pondus över det hela för en karl som är 2 meter plus och 120 pannor. Kan inte ha en liten fiat liksom. Men vill inte ha en stor bil heller för jag är en usel bilförare.

Någon Volvo kanske?

Jag ska leasa första gången snart. Vad ska man ta om man är en småbarnsfamilj + hatar att köra bil + vill inte ha en elbil + vill ändå att det ska vara lite pondus över det hela för en karl som är 2 meter plus och 120 pannor. Kan inte ha en liten fiat liksom. Men vill inte ha en stor bil heller för jag är en usel bilförare.
Hur mycket vill du betala? Vill du MYCKET bil plus komma undan billigare så kan jag rekommendera Peugeot 3008. Kolla också 2008. Jag hade själv 308 GT line sw och det kan jag berätta är en bil som heter duga. Som sagt mycket bil men inte lika dyrt som Volvo mm värd att kolla upp

Matrix är en led teknik som släcker ner delar och tänder upp vid möten, kan också kallas för adoptiva helljus, men nej ”vanliga” funkar inte för av erfarenhet är dom för klena.

Behåll din nedlåtande ton för dig själv bara för du inte förstår/är uppdaterad på ny teknik.

Men vad alla verkar vara känsliga.
Menar inget illa :)

Någon Volvo kanske?
Volvo är Premium idag så en stor Volvo typ V60 går loss på ca 6000kr i månaden med service och vinterdäck och 2000 mil. Detta pris fick vi på offert för ett tag sedan och titta du på annonser på webben på deras leasing priser så är det tomhylsor sedan börjar man mata på utrustning och då drar priset iväg.

Tips! Angående Volvo de har något som heter Volvo Selekt och är en Volvo som är 1-5 år gammal och är deras utvalda bilar som är begagnade men är som fabriksnya med garanti mm.

Senast ändrad:
Volvo är Premium idag så en stor Volvo typ V60 går loss på ca 6000kr i månaden med service och vinterdäck och 2000 mil. Detta pris fick vi på offert för ett tag sedan och titta du på annonser på webben på deras leasing priser så är det tomhylsor sedan börjar man mata på utrustning och då drar priset iväg.
Det är ett ganska prisvärt pris med tanke vad du får för pengarna. Var det Momentum paketet då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp