Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Varför kan jag inte ompröva?

Nej jag håller med dig Terry men om någon av mina borgenärer helt plötsligt skulle skicka in någon omprövning mot mig så är de ju bra att min redan är inne. Läste om någon där borgenären hade skickat in omprövning samma månad som hens skuldsanering skulle ta slut. Vad kan hända om jag inte omprövar högre inkomst, säg 7500 kr per månad men att en borgenär gör de ist?

Den omprövningstiden som är på 5-6 månader, den är ju lika lång för borgenärerna som för dig. Dom har ju inte förtur.

Den omprövningstiden som är på 5-6 månader, den är ju lika lång för borgenärerna som för dig. Dom har ju inte förtur.
Någon borgenär kan ju ha skickat in för månader sedan så det är nog inte fel att ts skickar in.

Hej! Har ett problem för jag kan nämligen inte skicka in min omprövning. När jag fyllt i ansökningen och trycker "spara och gå vidare" så händer inget utan den bara lägger sig i "mina pågående ansökningar" den skickas nämligen inte in. Har hållt på i en vecka nu . Vad är det jag gör fel?

Mvh
Varför omprövar du ?

Har fått högre inkomst nu i December/Januari på 7500 kr i månaden så därför.
Hur kan jag ta reda på om någon borgenär har skickat in på mig? För de står ju inte på "min sida".

Hur är bäst att göra? Ska jag bara kopiera min ansökan och klistra in i mailet och bara skicka det till skuldsaneringsenheten?
Låter som en enkel och bra metod.

Hur kan jag ta reda på om någon borgenär har skickat in på mig? För de står ju inte på "min sida".
Jag har svårt att tro att en borgenär har omprövat bara sådär om det är först nu din inkomst ökat.

Har du fått en kortvarig ökning eller är den bestående? Är det bara 2 månader så ska man inte ompröva.

Hur många får egentligen sin skuldsanering omprövad på slutet av sin sanering när det är 2-5 månader kvar? Någon med erfarenhet som inte omprövat sin inkomst ökning men en borgenär har sett det och skickat in en omprövning på? Vad hände för er? Sjukt tacksam för svar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp