Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varför kan jag inte ompröva?

Hej! Har ett problem för jag kan nämligen inte skicka in min omprövning. När jag fyllt i ansökningen och trycker "spara och gå vidare" så händer inget utan den bara lägger sig i "mina pågående ansökningar" den skickas nämligen inte in. Har hållt på i en vecka nu . Vad är det jag gör fel?

Mvh

Har du inledande eller har den vunnit laga kraft? Den måste ha vunnit laga kraft nämligen... Jag försökte själv göra det men fick snällt vänta tills den var klar.
Eller så har du kanske redan en inskickad omprövning som inte behandlats än?

Nej min skuldsanering är slut i maj 2025 och jag har omprövat 3 gånger innan. Har inga aktiva omprövningar... Har provat både på mobilen och datorn i olika webbläsare men fortfarande samma

Har du prövat olika webbläsare så är väl felet troligtvis på andra sidan.
Eller kan du ha en väntande omprövning från en borgenär? Jag vet inte om det blockerar en från att skicka egna ansökningar undertiden på samma sätt som egna ansökningar blockerar för nya.

Har du prövat olika webbläsare så är väl felet troligtvis på andra sidan.
Eller kan du ha en väntande omprövning från en borgenär? Jag vet inte om det blockerar en från att skicka egna ansökningar undertiden på samma sätt som egna ansökningar blockerar för nya.
Fan nu blev jag ännu oroligare

Fan nu blev jag ännu oroligare
Det var absolut inte meningen, jag har aldrig haft en borgenär som begärt omprövning mot mig så jag har ingen aning om det ens kan vara en möjlighet i detta fallet.
Men har det inte löst sig till tisdag så kan du ju ringa och höra vad som står på.

Det var absolut inte meningen, jag har aldrig haft en borgenär som begärt omprövning mot mig så jag har ingen aning om det ens kan vara en möjlighet i detta fallet.
Men har det inte löst sig till tisdag så kan du ju ringa och höra vad som står på.
Ska absolut göra de! Tack för svar iaf

Nej min skuldsanering är slut i maj 2025 och jag har omprövat 3 gånger innan. Har inga aktiva omprövningar... Har provat både på mobilen och datorn i olika webbläsare men fortfarande samma

Om din skuldsanering är slut i maj så hinner det ju inte ens bli din tur att omprövningen att ske innan saneringen är slut?

Om din skuldsanering är slut i maj så hinner det ju inte ens bli din tur att omprövningen att ske innan saneringen är slut?
Nej jag håller med dig Terry men om någon av mina borgenärer helt plötsligt skulle skicka in någon omprövning mot mig så är de ju bra att min redan är inne. Läste om någon där borgenären hade skickat in omprövning samma månad som hens skuldsanering skulle ta slut. Vad kan hända om jag inte omprövar högre inkomst, säg 7500 kr per månad men att en borgenär gör de ist?

Maila in den bara då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp