- Meddelanden
- 133
- Mottagna reaktioner
- 33
- Poäng
- 147
Men huset är inte toppbelånat, huset är belånat på 660000:- och värderat till 1,3miljoner.Känns inte riktigt som att du är med i matchen!? Jag tror att du har blivit typ fartblind under resans gång.
Det är klart ni inte får nya lån med toppbelånat huslån + 1,7 miljoner i blancoån. Det vore att begå ett grovt tjänstefel av tjänstemanen som hade släppt igenom det lånet.. Du/ni behöver prata allvar med någon ni litar på som kan förklara läget för er..
Edit.. Det är inga duvungar som hänger på forumet och jag är rätt säker på det inte är många här som inte förstår att det är spel som ligger bakom den här katastrofen. Först och främst är det det problemet som behöver åtgärdas så att ni därefter kan få ett drägligt liv..
Vet inte om jag missuppfattar dig, men antyder du att spel ligger bakom våra blancolån?
Det är inte fallet, jag var borgenär på en hel del blancolån i min tidigare relation och blev i princip bankrutt efter skilsmässan då jag fick gå i god och betala lån jag inte tagit vilket är fallet när man är borgenär. Därefter tog jag över lånen för att få ner räntan och på den vägen är det. Att därefter köpa hus renovera och sälja och gå back gjorde inte det hela bättre men det är definitivt inget spel inblandat här och det ser ju banken på kontoutdragen dessutom