Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

varför är moderatorn här från nordkorea?

varför tog moderator bort tråden om tipsen där man kan handla med skuldsaldo?
varför mobbar ni ut oss med skuldsaldo? ska inte vi få ge tips åt varandra?

sluta lek nordkorea.

Hej. Anledningen står klart och tydligt längst till höger jämte tråden i forumsvyn.
"Tipsen i tråden bryter mot svensk lagstiftning"

Så enkelt är det.

Hej. Anledningen står klart och tydligt längst till höger jämte tråden i forumsvyn.
"Tipsen i tråden bryter mot svensk lagstiftning"

Så enkelt är det.

kan du hänvisa till vilken paragraf som säger att det är olagligt för oss med skuldsaldo att handla? ska vi bara ramla ner och dö?

Trådskaparen skrev ju klart tydligt att han ville ha tips på fler ställen att bedra och att han inte hade någon avsikt att någonsin betala för varorna.

varför tog moderator bort tråden om tipsen där man kan handla med skuldsaldo?
varför mobbar ni ut oss med skuldsaldo? ska inte vi få ge tips åt varandra?

sluta lek nordkorea.

Väx upp.har själv skuldsaldo o utmätning o vill inte ha sådanna här inlägg eller hjälp här.Helt rätt av moderator ta bort dessa inlägg.

Väx upp.har själv skuldsaldo o utmätning o vill inte ha sådanna här inlägg eller hjälp här.Helt rätt av moderator ta bort dessa inlägg.

jag har skuldsaldo men jag tycker det är bra med tips för företag som ger oss med skuldsaldo en chans. bara för att jag har 4 miljoner i skulder och kommer vara så livet, ska jag inte få köpa saker? då kan jag ju lika gärna dö eller vad menar du?

så tummen upp till h&m osv.

hur är det relevant? han ville inte betala. det finns ju oss med skuldsaldo som kanske vill ändra oss. bara för att man är skuldsatt livet ut ska man inte leva som en munk.

Då kan du betala i förskott. Kanske erbjuder säljaren direktbetalning från ditt bankkonto annars torde du kunna betala med kort. Nuförtiden kan man ofta betala med Visa Electron m.fl. på internet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp