Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varför är det så många som ogillar Ferratum?

Betalade bort min ferratumkredit på 25000 i veckan och bad dem avregistrera på UC. Skönt att de på ett sätt rapporterar till uc nu, då det blev det som krävdes för att jag äntligen skulle göra mig av med deras lån. Säkert betalat in 50 000 i räntor sen jag började ta deras lån för 5-6 år sedan tills nu.

Betalade bort min ferratumkredit på 25000 i veckan och bad dem avregistrera på UC. Skönt att de på ett sätt rapporterar till uc nu, då det blev det som krävdes för att jag äntligen skulle göra mig av med deras lån. Säkert betalat in 50 000 i räntor sen jag började ta deras lån för 5-6 år sedan tills nu.

Ja dem är dyra .Ingen kontrollerar dem .Ränta till 30 dagar 800 kronor inte klokt..

För att dem tar lån dem inte kan betala tillbaka och blir arga när inkasso kommer.
Ditt första inlägg här men är du säker på att du har reggat dig på rätt forum? För de flesta här har betalningssvårigheter ja, men inget vi trycker upp i varandras ansikten. Vi stöttar varann och kämpar tillsammans är vad vi gör här. Du är välkommen du med, men tagga ner lite.

Ditt första inlägg här men är du säker på att du har reggat dig på rätt forum? För de flesta här har betalningssvårigheter ja, men inget vi trycker upp i varandras ansikten. Vi stöttar varann och kämpar tillsammans är vad vi gör här. Du är välkommen du med, men tagga ner lite.

Bra sagt !

Tror ingen tar dessa lån pga räntan. Alla smålån har i stort sett lika hög skitränta. Jag kan bara prata för mig själv men dessa lån tar åtminstone jag för att jag är i desperat behov av pengar och planen är aldrig att ha det längre än några månader innan man ersätter det med ett bättre lån.
Fast vadå skuldrådgivare till och med varnar just för ferratum och säger att dessa är typ värst på marknaden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp