Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varför är det så många som ogillar Ferratum?

Som rubriken lyder: vad har jag missat? Har haft lån hos dom flera gånger fram och tillbaka och har inte märkt någon skillnad på dom och någon annan aktör.

Som rubriken lyder: vad har jag missat? Har haft lån hos dom flera gånger fram och tillbaka och har inte märkt någon skillnad på dom och någon annan aktör.

Jag har nyligen fått lån där . Brukar dem skicka fakrura i tid .Har läst nånstans att dem krånglar med fakturan ? Stämmer det ?Fått 35000 Tagit ut 17500 men minimalt att betala är 700 kronor.

Jag har nyligen fått lån där . Brukar dem skicka fakrura i tid .Har läst nånstans att dem krånglar med fakturan ? Stämmer det ?Fått 35000 Tagit ut 17500 men minimalt att betala är 700 kronor.

Har alltid fått fakturan i tid. Den kommer på mailen. Hamnar oftast i skräpkorgen, så kolla där också.

Främst för att de nu börjar rapportera till UC...

Så..du har missat att räntan är skyhög? Dvs att månadsbeloppet du betalar in går upp i rök. 1 kr går till totalskulden typ....
Enda gången Ferratum är bra är om man kan betala in direkt.

Så..du har missat att räntan är skyhög? Dvs att månadsbeloppet du betalar in går upp i rök. 1 kr går till totalskulden typ....
Enda gången Ferratum är bra är om man kan betala in direkt.

Tror ingen tar dessa lån pga räntan. Alla smålån har i stort sett lika hög skitränta. Jag kan bara prata för mig själv men dessa lån tar åtminstone jag för att jag är i desperat behov av pengar och planen är aldrig att ha det längre än några månader innan man ersätter det med ett bättre lån.

Har alltid fått fakturan i tid. Den kommer på mailen. Hamnar oftast i skräpkorgen, så kolla där också.

Ok .Var 16 dem skickar faktura ..Deras ränta är 577 inom 30 dagar .Jag tagit ut 17500 minsta månadsbellop 700 kr .Det innebär bara att 577 betalar ränta och 200 kr kredit Det är dyrt .

Hade du betalat på längre period eller du tagit små lån hos dem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp