Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var ska jag låna??? PANIK!!

Jag hade ändå vågat säga att du ska prova med balanzia?
Ja hade sämre förutsättningar än dig o fock ett lån där för en månad sen. Sökte dock ”bara” på 50 tkr o fick de godkänt så ja kanske hade blivit nekad på 200 tkr.
Men det är faktiskt mitt tips.
Ja vet inte ens vrf ja provade då ja VERKLIGEN trodde ja va helt körd men nej då :)

Förutsättningar :

8 UC - FF
0 Betalningsanmärkningar.
Aldrig haft ett skuldsaldo hos UC.
Lån på ca 600.000 varav 200.000 är med medsökande.
Årsinkomst 300.000 - bor med sambo.

Sökt på Lendo / Nystartfinans. Får kalal handen på båda.
Finns det NÅGON aktör, struntar i räntan som kan erbjuda mig lån på 150-200.000 utefter detta ovan?

Du borde nog inte låna mer....

Ni som lånat hos Balanzia, vet ni om de kollar betalningsförelägganden och om ni blev beviljade: hade ni förelägganden då?

Jag hade ändå vågat säga att du ska prova med balanzia?
Ja hade sämre förutsättningar än dig o fock ett lån där för en månad sen. Sökte dock ”bara” på 50 tkr o fick de godkänt så ja kanske hade blivit nekad på 200 tkr.
Men det är faktiskt mitt tips.
Ja vet inte ens vrf ja provade då ja VERKLIGEN trodde ja va helt körd men nej då :)

Hur såg dina förutsättningar ut då?

Jag fick tillsammans med sambon låna 350 000 från BN för att lösa andra lån. Jag hade då score på 16% och sambon 3%. Så det kan nog gå tror jag med en medlånare.

Vad hade din medlåntagare för ekonomi när ni sökte? Hur var processen ringer de och ställer frågor? Fick ni skicka in dokument (lön och kontoutdrag). Och hur signerade ni? Gick det snabbt eller tog det lång tid innan ni fick pengarna?

Grodan, om du inte har anmärkningar så är BN hyfsat lätta vad jag vet.

Hur många förfrågningar har du? Vilket belopp är du ute efter?

Om du har hyfsad inkomst och inga anmärkningar men många UC så kanske du ska testa Balanzia,Nystarfinans,Avida?

Hur många förfrågningar har du? Vilket belopp är du ute efter?

Om du har hyfsad inkomst och inga anmärkningar men många UC så kanske du ska testa Balanzia,Nystarfinans,Avida?

Jag har 26 ff utav flera är nyliga. UC är 27.8

Balanzia har nekat. Är det inte svårt hos Avida?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp