Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var kommer mitt kreditbetyg att landa när sista anmärkningen försvinner? :)

Om 24 timmar räknar jag med att både jag och du är parkerade i denna tråden och har UC-Vaka ;)
Önskar dig lycka till!

2,89% visar den nu, är detta verkligen allt som händer efter att sista anmärkningen försvann? Hade dessutom en förfrågan som försvann för en vecka sedan, betyget ändrades inte alls då... sjukt besviken!

Hmm.. men det borde ju ticka neråt rätt fort framöver då?

2,89% visar den nu, är detta verkligen allt som händer efter att sista anmärkningen försvann? Hade dessutom en förfrågan som försvann för en vecka sedan, betyget ändrades inte alls då... sjukt besviken!

Du hade 3.1% innan och nu nere på 2.9%
Den höjdes inte som många andras betyg gör när anmärkningen försvinner. Dessutom tar du ingen förfrågning eller lån nu på en månad är du nere under 2.
Bra jobbat!

Lite fundersam över att ”UC-score” i kreditkollen inte har ändrats alls, 571 f.n
Den där scoren är lika obegriplig som procenten. :/

Jag hoppas på samma tur som dig i april när min anmärkning försvinner, att riskprocenten sjunker och inte stiger som den gör för många andra. :/

Den där scoren är lika obegriplig som procenten. :/

Jag hoppas på samma tur som dig i april när min anmärkning försvinner, att riskprocenten sjunker och inte stiger som den gör för många andra. :/

Det handlar om dina förutsättningar i övrigt! Har du inte över 3-4 förfrågningar, inte kreditkort och inte så mycket blanco så kommer den sjunka!

Det handlar om dina förutsättningar i övrigt! Har du inte över 3-4 förfrågningar, inte kreditkort och inte så mycket blanco så kommer den sjunka!
Då är det nog kört för mig.. :(
3 % nu (3,04), 6 ff, 150 000 kr i lån (Balanzia), 10 675 kr (Qliro). Deklarerad inkomst 241 500 kr (2017) och 21 100 kr i underskott.

Inte farligt ju. När försvinner dina förfrågningar??

Är Qliro kreditkort?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp