Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var kan man låna 130k i 2 månader utan UC?

Ok, testa wästgöta men du måste ha minst 7a på bisnode och inga speltransktioner i ditt konto föratt de bruka kolla det via kreditz
Hört historier om folk som haft 8a-9a inga speltransaktioner eller likande och blivit nekade på lägre belopp än så. Dom verkar ha något speciellt system som rankar ditt score som du inte ser på den upplysnings kopia som skickas till dig

Någon som vet om det kommer se dåligt ut om min bekanta nu tar ett lån på 120k sen 2 månader senare stå som medsökande till mitt samlingslån kommer det påverka något?

Är det svårt att få igenom ett lån på 100k hos Fairlo? Vad går dom efter förutom lön? Anmärkningar etc

Är det svårt att få igenom ett lån på 100k hos Fairlo? Vad går dom efter förutom lön? Anmärkningar etc
Vet inte hur enkla/svåra Fairlo är nuförtiden men jag tror inte man kan få låna 100k direkt, man får börja med lägre belopp och sköta betalningarna ett antal månader innan man kan levla sig uppåt.

Noterade att Fairlo gick back hela 45 miljoner 2021. Inte speciellt hållbart i längden, så frågan är hur länge de finns kvar?

Samtidigt har dom ökat sina tillgångar/skulder med över 620 miljoner från 2020-2021 så nån eller några investerare verkar ju tro på dom i alla fall..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp