Ska dem ringa upp är det ett bra tecken. Aldrig blivit nekad efter samtal. Dem frågar eventuellt lite om kontot, dem ser om du betalat in till inkasso eller fått nya lån så kolla igenom och bestämma vad du ska säga innanjag ansökte nyss om lån på creditstar men dom ska ringa upp? är det vanligt eller "bara jag"? om nån vet![]()
Verkar som dem blandar mellan mini och vanlig så känns som man ska räkna med att det blir en uc om man försöker där. Dumt och säga att det kommer bli en miniJag fick en vanlig UC nu..Har du minuc och kan se att det inte blev en uc ff tagen på dig?
Då tycker jag vi slutar vilseleda folk. Har två personer fått två olika sorters upplysningar vet vi helt enkelt inte.Synd att det inte varnats mer om Rocker. Vi är flera som redan har dålig UC som tagit en för laget förra veckan och testat och flera av oss har fått full UC, verkar enbart vara Andrea som fått mini uc.
Men jag tror nog inte du ska säga till alla att det bara är mini uc där, det var det kanske för dig men för alla andra som har provat så har det varit full uc, så jag misstänker att dom isf gjort fel på dig. Folk blir vilseleda och tror på att det bara ska tass mini uc. Jag tror vi kan konstatera att det är full uc som gäller för rockers kontotkredit!Ja självklart annars hade jag aldrig sagt det
Helt enigMen jag tror nog inte du ska säga till alla att det bara är mini uc där, det var det kanske för dig men för alla andra som har provat så har det varit full uc, så jag misstänker att dom isf gjort fel på dig. Folk blir vilseleda och tror på att det bara ska tass mini uc. Jag tror vi kan konstatera att det är full uc som gäller för rockers kontotkredit!

Jo men jag har sagt det i tråden flera ggr. Du är 100% körd tyvärr. Den enda lilla tänkbara chansen jag ser är att du eventuellt skaffar kredit hos Telia i deras butik och säljer grejer. Men det är högst osäkert också. Men testa. Dom tar en helt annan upplysning. Kreditutrymmet kan maxas till 50K.creditstar nekad![]()