Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var kan jag öppna ett bankkonto utan att en UC tas?

De tog uc och nekade mig att få konto i deras bank.

Hej, är det någon som vet om ica banken tar uc om man söker lönekonto med vanligt bankomat kort? Tacksam för svar!
Hej! Ja, ICA är hopplösa. Fick inget kort ens trots jag bara hade 100,000 i skuld men just det året var jag sjukskriven. Så aldrig ICA, varken bank eller butik sen dess.

Vilka banker finns det? Jag tänker dem som ej tar uc och som ändå är okej.

Vilka banker finns det? Jag tänker dem som ej tar uc och som ändå är okej.
Det undrar jag med. Länsförsäkringar tar bara en lättare upplysning när man ansöker om bank och kort, troligen en UC som inte syns för andra, men vet ej vad de gör om man har anmärkningar eller skuldsanering t.ex. Hoppas på svar

Jag loggade in precis och såg att mitt ärende inte finns längre i Ica banken och ej hört något? Varken mejl eller något? Ser ansökan angående ”kort” bankkort men när jag klickar på detta så står det att jag ej har något ärende?

Sedan pratade jag med Ica bankens kundtjänst som sa att dem tar en lättare uc och jag sa då är du helt säker då jag ej vill ha en förfrågning osv och hon sa jag lovar dig till 100%, har detta inspelat också men nu ser jag att dem tagit en full uc och ringde då tbax och hon sa att ”admin teamet har dragit hem och att jag ska kontakta dem på måndag vilket är idag så ska dem ta bort den.
åter och se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp