Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var hittar jag lån på 50 000 kr?

På grund av oväntade familjetråkigheter behöver jag snabbt vaska fram ca 50.000 kr. Vill verkligen inte fastna med typ Ferratum och liknande, speciellt då jag inte är säker på att jag kommer få tillbaka dessa pengar särskilt snart.

Det enda lån jag har är Balanzia som jag tog i höstas. Det är på 200 och jag får ej mer där. Har tre anmärkningar kvar (samtliga försvinner under 2020), inkomst 400 och UC-score 5.19.

Vilket "vettigt" bolag kan tänkas ge mig ett lån? Något överhuvudtaget? Goodcash tänkte jag först men jag slutbetalade där i september och det behövde gå ett år.

På grund av oväntade familjetråkigheter behöver jag snabbt vaska fram ca 50.000 kr. Vill verkligen inte fastna med typ Ferratum och liknande, speciellt då jag inte är säker på att jag kommer få tillbaka dessa pengar särskilt snart.

Det enda lån jag har är Balanzia som jag tog i höstas. Det är på 200 och jag får ej mer där. Har tre anmärkningar kvar (samtliga försvinner under 2020), inkomst 400 och UC-score 5.19.

Vilket "vettigt" bolag kan tänkas ge mig ett lån? Något överhuvudtaget? Goodcash tänkte jag först men jag slutbetalade där i september och det behövde gå ett år.
Avida? Speciellt krediten brukar vara relativt enkel att få.

Tack, gjorde just ett försök där. Fick negativa vibbar när jag ansökte men vi får se.. Det blev åtminstone inte "automatiskt avslag" men det kanske det aldrig blir?

Tack, gjorde just ett försök där. Fick negativa vibbar när jag ansökte men vi får se.. Det blev åtminstone inte "automatiskt avslag" men det kanske det aldrig blir?
Jag fick iaf med en mycket sämre UC. Sen hade jag iofs bara en anmärkning.

Jag gjorde också en ansökan och fick upp ”ansökan bearbetas”.

Ansökte vid 12 och inget besked, känns lite konstigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp