Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var hamnar viakonto inkasso?

Får man fråga hur mkt du har i lån totalt?
Totalt har jag runt 400.000 krediter ( några dåliga med hög ränta) men hälften är färdig betalade slutet av 2026. Så jag vill försöka överleva fram till dess och framförallt fram till mars 2026 utan att hamna på inkasso hos någon som rapporterar. För att då kunna ansöka om samlingslån. Då kommer jag ha noll förfrågningar, noll betalningsanmärkningar.

Totalt har jag runt 400.000 krediter ( några dåliga med hög ränta) men hälften är färdig betalade slutet av 2026. Så jag vill försöka överleva fram till dess och framförallt fram till mars 2026 utan att hamna på inkasso hos någon som rapporterar. För att då kunna ansöka om samlingslån. Då kommer jag ha noll förfrågningar, noll betalningsanmärkningar.
Lycka till hoppas du klarar det och lär dig på vägen!

Totalt har jag runt 400.000 krediter ( några dåliga med hög ränta) men hälften är färdig betalade slutet av 2026. Så jag vill försöka överleva fram till dess och framförallt fram till mars 2026 utan att hamna på inkasso hos någon som rapporterar. För att då kunna ansöka om samlingslån. Då kommer jag ha noll förfrågningar,

Lycka till hoppas du klarar det och lär dig på vägen!
Tack, detsamma! Ja jag hoppas att jag aldrig på något sett hamnar i denna sitsen igen, kommer göra allt för att lyckas klara detta.

Någon som har hamnat hos deras inkasso sen till externt inkassobolag? Eööer det är kronofogden efter deras interna inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp