Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var hamnar viakonto inkasso?

Mitt hamnade hos partner inkasso

Mitt hamnade hos Gothia numera Riverty

Kan man få avbetalningsplan hos Viaconto eller ska jag släppa på inkasso .Har 30000 kr känns att aldrig blir av med dem
Bara avgifter och ränta som jag betalar.

Kan man få avbetalningsplan hos Viaconto eller ska jag släppa på inkasso .Har 30000 kr känns att aldrig blir av med dem
Bara avgifter och ränta som jag betalar.
Bättre att släppa.
Jag hamnade hos eras egna interna inkasso där jag kunde göra upp en avbetalningsplan om 500/månaden på en relativt ”liten skuld” men det var ett par år sedan så du hamnar säkerligen hos något externt inkassobolag nu istället.

Bättre att släppa.
Jag hamnade hos eras egna interna inkasso där jag kunde göra upp en avbetalningsplan om 500/månaden på en relativt ”liten skuld” men det var ett par år sedan så du hamnar säkerligen hos något externt inkassobolag nu istället.
Om jag har skuld 30000 hur mycket blir då på inkasso att betala ?

Om jag har skuld 30000 hur mycket blir då på inkasso att betala ?
Menar du hur stor skulden är när den hamnar hos inkasso eller menar du hur mycket du får betala per månad? Jag antar faktiskt det sistnämnda.
Det beror helt på inkassobolagets egna regler, vilket inkassobolag, den ekonomiska situationen för både inkassobolaget och gäldenären (du i det här fallet), skulden på storleken med mera. Det är väldigt mycket som spelar in med andra ord. Men du kan nog vänta dig 2500-5000 i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp