Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var hamnar viakonto inkasso?

Hamnade tidigare på Gothia

Ska ringa viaconto imorgon och höra. Är de medgörliga vet du?
Jag fick till vra avbetalning med viaconto inkasso. Hade typ 40k i skuld och betalade in 3000 direkt sen 2000 i månaden, dock betalade jag av när jag fick återbäringen och då fick jag dra av 12000 på räntan så dem har vart super bra i min mening

Jag fick till vra avbetalning med viaconto inkasso. Hade typ 40k i skuld och betalade in 3000 direkt sen 2000 i månaden, dock betalade jag av när jag fick återbäringen och då fick jag dra av 12000 på räntan så dem har vart super bra i min mening
Men hur går det till? Aldrig hamnat inkasso. Kommer hela skulden dit och sen vad?

Okej men sades din kredit upp efter två månader och sen därefter hamna hos inkasso?

Okej men sades din kredit upp efter två månader och sen därefter hamna hos inkasso?
Kommer inte ihåg exakt, fick nptt mail att den skulle skickad till inkasso sen var den där nör jag loggade in, loggade du in och tittade?

Nej för det står såhär
Autogirodragningen kunde inte genomföras enligt avtal! Vänligen se omgående till att täckning finns på ditt konto så att krediten regleras. Ytterligare försök kommer göras inom kort. Två uteblivna månadsbetalningar medför uppsägning av din kontokredit.

För mig tig det tre missade betalningar, 30000 missade samtal och sen hamnade de hos gothia.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp