Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var är det störst chans att jag får låna??

Skulle behöva låna ca 20-30000 och undrar var jag har störst chans? Har 5 ff de senaste 12 månaderna, ca 18000kr efter skatt/ månad, några olika lån och krediter på ca 250000... Kollade kreditscore och ligger där på 5...
Nån som har något förslag??

Skulle behöva låna ca 20-30000 och undrar var jag har störst chans? Har 5 ff de senaste 12 månaderna, ca 18000kr efter skatt/ månad, några olika lån och krediter på ca 250000... Kollade kreditscore och ligger där på 5...
Nån som har något förslag??

Pröva Lendo

Är det fortfarande enkelt att få lån från ellos? Är finaref oxå enkelt? Vissa pratar om dem som om det är samma, men ellos har ju 20.000 och finaref 40.000...

Det är inte Ellos själva som lånar ut det är Finaref de har också La Redoute lån . Jag har fått den uppfattningen att det har blivit svårare att få lån från Ellos nu än tidigare men jag kan ha fel. Hade Ellos lån tidigare som jag betalade tillbaka, när jag försökte låna om ett mindre belopp fick jag avslag trots bättre ekonomi. Hur svårt eller enkelt det är att få lån av Finaref direkt vet jag inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp