Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Valde samlingslån 350 k hos Sevenday

Valde samlingslån 350 k hos sevenday.

Vad har ni för erfarenheter? Brukar dom neka beviljade lån via advisa?

Har läst en del om att dom är generösa, kan sänka räntan och bra med betalningsfria månader?
Tanken är att extra amortera kraftigt. Blir månadskostnaden lägre då?

Jag haft att annuitetslån där. Fick förhandlat ner räntan ett par ggr. Man kan lägga in flera betalningsfria månader; men det blir dyrt!
Har under åren försökt höja men de varit stenhårda. Om man hade sms-lån/snabblån eller dylikt fick man avslag direkt.

Jag haft att annuitetslån där. Fick förhandlat ner räntan ett par ggr. Man kan lägga in flera betalningsfria månader; men det blir dyrt!
Har under åren försökt höja men de varit stenhårda. Om man hade sms-lån/snabblån eller dylikt fick man avslag direkt.

Okej, dom är hårda då?

Men du har inte amorterat extra någon gång? Tänker på om månadskostnaden blir lägre eller om lånetiden förkortas istället?

En.fråga.. hur skulle dom kunna veta om man har sms lån.tex?

Okej, dom är hårda då?

Men du har inte amorterat extra någon gång? Tänker på om månadskostnaden blir lägre eller om lånetiden förkortas istället?
Hej, nej inte amorterat extra. Och pga det är ett annuitetslån påverkas kan både tid och belopp ändras. Detsamma gäller om du tar betalningsfri månad, då höjs månadsbelopo och betalningstid.

Vad valde du för återbetalningstid och vad fick du för ränta och månadsbelopp? Vilka förutsättningar hade du vid ansökan och vilka andra gav erbjudande?

Jag har aldrig haft kontakt med en sån serviceminded kundtjänst. De är verkligen flexibla när man väl har de. Kollar bisnode för att se ”skitlån” och de nekar de med automatik.

grattis till ett kanonlån

Tack för svar och positiva kommentarer.

Fick 5% ränta,12 år och tror det var 3200 kr nånting.

Bästa erbjudandet gav konsumentkredit 4,5%. Men har dom nu och saknar digital hantering där.

Mina förutsättningar:
Inkomst: 380 k
Förfrågningar 8 ST, 1,8 uc
Blanco: 356 k
Bolån: 383 k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp