Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Val av låneerbjudande

Lendo har pytsat fram ett antal blandade erbjudande, varav 2 jag tror är intressanta för min del, dessa är då såkallade annuitetslån.
Alla banker har dock inte svarat än.

Ser ut enl nedan:
SEB: 320k/8år, annuitet, 4044:-/mån till 5,09%, aviavg 0:-
Lån & sb: 320k/8år, annuitet, 4020:-/mån till 5,28% aviavg 35:-

Spontant så ser jag SEB som "vinnare" i detta, men hur kommer det sig att månatliga kostnaden är mindre på Lån & sb fast procentsatsen är lite högre

Lendo har pytsat fram ett antal blandade erbjudande, varav 2 jag tror är intressanta för min del, dessa är då såkallade annuitetslån.
Alla banker har dock inte svarat än.

Ser ut enl nedan:
SEB: 320k/8år, annuitet, 4044:-/mån till 5,09%, aviavg 0:-
Lån & sb: 320k/8år, annuitet, 4020:-/mån till 5,28% aviavg 35:-

Spontant så ser jag SEB som "vinnare" i detta, men hur kommer det sig att månatliga kostnaden är mindre på Lån & sb fast procentsatsen är lite högre

Är du medlem i ett fackförbund eller något annat som har avtal med Seb så kan du omvandla detta lån till ett medlemslån och få ner räntan ca 0,50 punkter till .

Just nu så bjuder Lendo på uppläggningsavgiften, ring in och be at prata med en handläggare för att få veta vilket alternativ som blir billigast!

Märkligt att det slår sådär, kan tänka mig att den senare har amorteringsfritt första månaden och att det får det att slå lite..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp