Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad vill du uppnå 2022? (omröstning)

Vad vill du uppnå eller fokusera på 2022?

• Snöbollseffekten hela året

Röster: 10 15.9%
  • Snöbollseffekten halva året

Röster: 5 7.9%
  • Söka samlingslån

Röster: 16 25.4%
  • Bli bättre på att organisera mina ekonomi

Röster: 32 50.8%
  • Sluta spela

Röster: 13 20.6%
  • Söka sanering

Röster: 5 7.9%
  • Ge upp och ta fogden smällen

Röster: 3 4.8%
  • Hitta ett arbete/hitta ett extrajobb

Röster: 6 9.5%
  • Jämkning

Röster: 7 11.1%

• Totalt antal röstare
    63
Håll ut nu! Låt det vara sista gången. Bäst att sluta på topp!
Håller alla tummar och tår :tummen:
Tack! Det har nu gått några dagar och jag har fortfarande pengarna. Till skillnad till innan så spelade jag bort de direkt.

Betalade av några lån och köpe julklappar. Men jag ska vara ärlig, de kliar, jag kan inte sova. Har aldrig haft så mycket pengar på konto.

Tack! Det har nu gått några dagar och jag har fortfarande pengarna. Till skillnad till innan så spelade jag bort de direkt.

Betalade av några lån och köpe julklappar. Men jag ska vara ärlig, de kliar, jag kan inte sova. Har aldrig haft så mycket pengar på konto.
Lägg allt på lån och spärra dig för din egna skul.

Bäst att bli av med de snabbt då och betala av så mycket som möjligt. Har du spärrat dig?

Finns alltid utrymme för optimera ekonomin.
Annars i övrigt ta ett samlingslån för få bättre räntor på mina gamla lån som togs när jag hade anmärkningar.

Förhoppningsvis köp en bostadsrätt under 2022 också.

Fantastiskt hur känns det? Måste va häftig känsla efter så lång tid? Grymt!
Det känns på gränsen till surrealistiskt men fantastiskt. Jag har kämpat i många år innan skuldsaneringen med lån för att lösa lån, utmätning mm så det kommer bli ett nytt liv.

Det känns på gränsen till surrealistiskt men fantastiskt. Jag har kämpat i många år innan skuldsaneringen med lån för att lösa lån, utmätning mm så det kommer bli ett nytt liv.
Du är grymt stark och det glädjer mig att läsa sånt här även om jag inte känner dig! :)

Du är grymt stark och det glädjer mig att läsa sånt här även om jag inte känner dig! :)
Tack för de orden!
Ja, det är inte utan att jag känner mig stolt då och då att (snart) ha genomfört detta stålbad.
Det enskilt bästa beslut jag fattat i allt detta var att släppa mina skulder till KF vilket skedde för snart sex år sen och därifrån har jag sen jobbat på :)

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp