Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad utmäts i Hemmet

Blir illa till mods när jag kollar på sakerna. Bakom varje auktion finns ett öde där det gått åt skogen av en eller annan anledning.

Får jag gissa så verkställs kanske 75 avhysningar per vecka i landet
Ja det är ju sjukt många :thinking:
Fast jag tror att mycket av dom billigare sakerna kommer från hembesök. Kanske finns fler nitiska förutom han som var här :D

Ja det är ju sjukt många :thinking:
Fast jag tror att mycket av dom billigare sakerna kommer från hembesök. Kanske finns fler nitiska förutom han som var här :D
Låter dock inte på majoriteten som haft hembesök som att de varit värst intresserade av ens grejer som har ett litet värde (5000)? Vad togs hemma hos dig av den nitiske utmätaren?

Låter dock inte på majoriteten som haft hembesök som att de varit värst intresserade av ens grejer som har ett litet värde (5000)? Vad togs hemma hos dig av den nitiske utmätaren?
Han vände och vred på allt och var rejält sugen på en golvhögtalare som köptes för 300kr för x antal år sen. När dom insåg att inget annat av värde fanns fick den också stå kvar. Hade de hittat fler saker hade den nog åkt :eek:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp