Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tycker ni en ny medlem behöver veta?

Bra sammanfattat @Lånforum.se
Jag tänker bara föreslå att ni byter ut ordet "experter" mot t ex mycket kunniga/kunniga forums medlemmar, kompetenta medlemmar eller liknande.
Som ny här tror jag att man kan tolka det att det finns experter här som att det finns representanter för finansinstitut, banker, skatteverket etc.
Men det kanske bara jag tolkar det så.

Bra sammanfattat @Lånforum.se
Jag tänker bara föreslå att ni byter ut ordet "experter" mot t ex mycket kunniga/kunniga forums medlemmar, kompetenta medlemmar eller liknande.
Som ny här tror jag att man kan tolka det att det finns experter här som att det finns representanter för finansinstitut, banker, skatteverket etc.
Men det kanske bara jag tolkar det så.

Expert är ju ingen skyddad titel direkt. Finns helt klart personer här med tillräcklig erfarenhet av att låna pengar eller vara i klorna på KFM för att kallas experter inom nämnda område.

Hej på er ni två :) Vi får se vad det blir för ord.

Men i övrigt verkar det fungera då verkar det som.

Expert är ju ingen skyddad titel direkt. Finns helt klart personer här med tillräcklig erfarenhet av att låna pengar eller vara i klorna på KFM för att kallas experter inom nämnda område.
Ja, det är sant men nu växlade jag perspektiv till nya medlemmar.

Om inte Lasseman är expert, vem är det då?
Det är lugnt!
Klart att han är expert men han sitter inte här som representant för kf, han bara råkar jobba där. Tror inte att kf har utsett honom att svara på frågor här men självklart kan jag ha fel.
Verkar som att du hackar upp dig på nåt, ingen stor sak för min del... faktiskt.

Nu kanske jag låter cynisk, men ingen här är väl en expert på allt, alla områden, alla kategorier :)
Det är ju det som är tjusningen tycker jag, kombon av kunskap här oavsett om man har titeln entusiast, VIP, kunnig, ”ingenting alls” och att alla verkligen behövs.
Någon har stenkoll på tex försäkringar, andra affärsjuridik, någon annan på billig mat, husförsäljning och någon annan på livscoachning eller vad som.
Kunskapsbanken gemensamt är ju en enorm tillgång och måste vara väldigt unik för ett forum, dynamiken som finns. Jag älskar att hänga här, haha, och har lärt mig massor.
Något att vara stolt över, @Lånforum.se :)

Håller med Lipes lista helt faktiskt,
Jag har själv inte varit ett skolexempel utan ibland exploderat på folk som är direkt otrevliga/respektlösa mot våra medlemmar. är det troll ska de väl ut direkt, folk som jag kan väl få en varning åtminstone :facejoy::):tummen:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp